Even voorstellen…

Deel 1: Lucienne van de Pol

Ik ben Lucienne van de Pol (31 jaar) en sinds mijn 9e lid van Harmonie St Lucia. Op mijn 5e ben ik gestart met algemene muzikale vorming, waar ik spelenderwijs allerlei vormen van muziek leerde kennen. ik denk dat ik 7 was toen ik Berdien Stenberg dwarsfluit hoorde spelen en dacht ik ‘dat wil ik ook!’. Na een jaar blokfluitles (waar mijn broer erg blij mee was, niet dus), mocht ik eindelijk beginnen met dwarsfluitles. En wat was het moeilijk! Maar de aanhouder wint en tot op de dag van vandaag ben ik blij dat ik altijd doorgezet heb. Inmiddels zijn we ruim 21 jaar verder en speel ik nog steeds met veel plezier! Vooral de Promsconcerten waar ik 5 keer aan deel heb mogen nemen, zijn favoriet. Het samen muziek maken, waarbij elk instrument belangrijk is voor het totale plaatje, maakt dat ik trots ben dat ik daar ook onderdeel van ben! Ik hoop dan ook nog lang lid te blijven van onze mooie vereniging!

Lucienne (midden)