Harmonie

De Harmonie staat sinds eind 2015 onder leiding van dirigent Hans Broes.

Onder zijn leiding slaat het orkest een nieuwe weg in. Samen met de muziekcommissie en het bestuur heeft Hans zich ten doel gesteld meer hedendaagse muziek in het repertoire op te nemen en nieuwe initiatieven te ontplooien.

De uitdaging is om muziek te kunnen blijven maken in Mierlo. Tevens wil de vereniging voor huidige leden een blijvende uitdaging bieden en meer tegemoet komen aan de wensen van de verschillende leeftijdsgroepen.

Het orkest staat open voor nieuwe leden van alle leeftijden. Ook voor muzikanten die na jaren hun instrument weer nieuw leven willen inblazen. Kom gerust eens luisteren op een van de repetitie-avonden in ’t Loesje in Mierlo.

In het orkest zijn de volgende instrumenten vertegenwoordigd: klarinet, hobo, dwarsfluit, piccolo, altsaxofoon, tenorsaxofoon, euphonium, trombone, hoorn, bastuba, trompet, basklarinet en slagwerk (drums en overig slagwerk).

Repetities zijn elke maandagavond van 20.00 tot 22.00 uur in ‘ t Loesje in Mierlo.