Opleidingen

De meer dan een eeuw oude Harmonie dankt haar bestaan aan het feit dat ze altijd veel aan opleiden heeft gedaan. Je zult dan ook altijd ook jonge muzikanten zien. Velen van het huidige ledengetal hebben bij onze vereniging hun eerste noten leren spelen.

De Harmonie wil een brede Muziekvereniging zijn; in het opleidingsorkest is ook plaats voor andere dan blaas- of slagwerkinstrumenten. We gaan graag in gesprek om te kijken hoe we andere instrumenten inpassen.

Leden van het bestuur of van de verschillende commissies zijn aanwezig op de repetitieavonden om vragen te beantwoorden. Ook onze drie dirigenten en opleiders zijn beschikbaar voor toelichting. En met het Kunstkwartier hebben we veelvuldig en goed contact.

We kunnen belangstellenden een aantal gratis lessen aanbieden. Daarnaast beschikken we over een uitstekend instrumentarium dat we graag aan gedreven, belangstellende muzikanten uitreiken. Bent u wat ouder en wilt u ook graag (weer) muziek maken? Ook u bent van harte welkom!

Voor vragen: info@harmoniestlucia.nl