Commissies

Onze vereniging kan niet bestaan zonder vrijwilligers. Een aantal leden is dan ook actief in verschillende commissies:

Muziekcommissie

Deze commissie bestaat uit leden en de dirigent. Samen bepalen zij soort en aantal muziekstukken dat in de voorliggende periode ingestudeerd en uitgevoerd gaat worden. Dat geldt voor zowel Harmonie als Poporkest.

Activiteitencommissie

Onze vereniging leeft mede dankzij de activiteiten die voor en door leden worden georganiseerd. Zo hebben we de jaarlijkse seizoenafsluiting en verschillende jeugdactiviteiten.

PR-commissie

Deze commissie draagt zorg voor uitingen in lokale media, draagt zorg voor de website en de uitingen rondom optredens. Daarnaast draagt zij zorg voor aanwezigheid van de vereniging bij promotieactiviteiten.

Concertcommissie

Deze commissie zorgt in samenwerking met het bestuur voor de planning en uitvoering van onze concerten.